Dostawa materiałów biurowych w 2018 roku.
ZAMAWIAJĄCY ZAPRASZA DO ZŁOŻENIA OFERTY NA WYKONANIE ZAMÓWIENIA POD NAZWĄ
(zapytanie ofertowe)
Dostawa materiałów biurowych w 2018 roku.
Kod CPV 30190000-7
-
- Opis przedmiotu zamówienia: opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
- Wymagany/pożądany termin wykonania przedmiotu zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 31 grudnia 2018 r.
- Przy wyborze oferty do wykonania, zamawiający będzie kierował się kryterium:
cena – 100 %
Punkty zostaną obliczone według następujących wzorów:
Kryterium cena:
cena najniższej oferty
podlegającej ocenie
Liczba punktów = ------------------------------------------------------- x 100
cena oferty badanej
-
- Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty:
- Formularz oferty wg załączonego wzoru – załącznik nr 1 do zapytania ofertowego;
- Wypełniony i podpisany Arkusz kalkulacyjny najczęściej zakupywanych materiałów biurowych - załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.
-
- Opis sposobu obliczenia ceny w składanej ofercie:
Cena powinna zawierać:
- wartość usługi określoną w oparciu o przedmiot zamówienia;
- obowiązujący podatek od towarów i usług VAT;
- cena podana przez wykonawcę za świadczoną dostawę jest obowiązująca przez okres trwania umowy i nie będzie podlegała waloryzacji w tym okresie.
-
- Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą oraz spełniającą wszystkie wymagane warunki.
-
- Opis sposobu przygotowania oferty:
- należy ją złożyć w zamkniętej kopercie na adres: Starostwo Powiatowe w Wałczu ul. Dąbrowskiego 17, 78-600 Wałcz, z dopiskiem zapytanie ofertowe na „Dostawę materiałów biurowych w 2018 roku.”,
- cena podana w złożonej ofercie ma być podana cyfrowo i słownie. Oferta cenowa winna być sporządzona wyłącznie w języku polskim i musi obejmować całość zamówienia. Formularz należy wypełnić czytelną i trwałą techniką.
-
- Miejsce i termin złożenia oferty:
ofertę należy złożyć w terminie do dnia 3 stycznia 2018 r. (termin ten powinien wynosić nie mniej niż 10 dni od dnia przesłania i upublicznienia zapytania ofertowego),
do godz. 12:00 w siedzibie zamawiającego.
Oferta otrzymana przez zamawiającego po terminie podanym powyżej zostanie wykonawcy zwrócona bez otwierania.
-
- Miejsce i termin otwarcia oferty:
Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 3 stycznia 2018 r. , o godz. 12:15 w siedzibie zamawiającego.
-
- Osobami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami jest:
w zakresie przedmiotu zamówienia - Katarzyna Sobocińska, tel. 67-250-84-49, e-mail: k.sobocinska@powiatwalecki.l
w zakresie procedury - Magdalena Krawczyk, telefon: 67 250 84 59,e-mail: m.krawczyk@powiatwalecki.pl
Załączniki:
- załącznik nr 1 - formularz oferty wg załączonego wzoru;
- załącznik nr 2 – wzór umowy;
- załącznik nr 3 – Arkusz kalkulacyjny najczęściej zakupywanych materiałów
- załącznik nr 4 – opis przedmiotu zamówienia.
- Zawiadomienie o wyborze oferty.
Załączniki do pobrania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
17 11 2017 16 03 09ZaA A cznik nr 3 WzA r umowy (PDF, 800.59Kb) | 2017-11-17 16:03:09 | 0 | |
17 11 2017 16 03 09Zal. nr 1 do ogA oszenia o zamA wieniu WzA r oferty (DOC, 133.00Kb) | 2017-11-17 16:03:09 | 0 | |
17 11 2017 16 03 09Zal. nr 2 SzczegA A owy opis przedmiotu zamA wienia (PDF, 758.83Kb) | 2017-11-17 16:03:09 | 0 | |
17 11 2017 16 03 09Zal. nr 4 Wykaz usA ug (DOC, 126.00Kb) | 2017-11-17 16:03:09 | 0 |
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Magdalena Krawczyk Data wytworzenia:
22 gru 2017
Osoba dodająca informacje
Krystian Krawczyk Data publikacji:
22 gru 2017, godz. 13:18
Osoba aktualizująca informacje
Magdalena Krawczyk Data aktualizacji:
30 sty 2018, godz. 16:03