Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Starostwa Powiatowego w Wałczu

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Dostawa materiałów biurowych w 2018 roku.

ZAMAWIAJĄCY ZAPRASZA DO ZŁOŻENIA OFERTY NA WYKONANIE ZAMÓWIENIA POD NAZWĄ

(zapytanie ofertowe)

Dostawa materiałów biurowych w 2018 roku.

 

Kod CPV 30190000-7

    1. Opis przedmiotu zamówienia: opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4.
    2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
    3. Wymagany/pożądany termin wykonania przedmiotu zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 31 grudnia 2018 r.
    4.  Przy wyborze oferty do wykonania, zamawiający będzie kierował się kryterium:

       cena – 100 %

Punkty zostaną obliczone według następujących wzorów:

Kryterium cena:

cena najniższej oferty

 podlegającej ocenie

Liczba punktów = ------------------------------------------------------- x 100 

cena oferty badanej

 

    1. Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty:
  1. Formularz oferty wg załączonego wzoru – załącznik nr 1 do zapytania ofertowego;
  2. Wypełniony i podpisany Arkusz kalkulacyjny najczęściej zakupywanych materiałów biurowych -  załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.

           

    1. Opis sposobu obliczenia ceny w składanej ofercie:

Cena powinna zawierać:

  1. wartość usługi określoną w oparciu o przedmiot zamówienia;
  2. obowiązujący podatek od towarów i usług VAT;
  3. cena podana przez wykonawcę za świadczoną dostawę jest obowiązująca przez okres trwania umowy i nie będzie podlegała waloryzacji w tym okresie.

 

    1. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą oraz spełniającą wszystkie wymagane warunki.

 

    1. Opis sposobu przygotowania oferty:
  1. należy ją złożyć w zamkniętej kopercie na adres: Starostwo Powiatowe w Wałczu                 ul. Dąbrowskiego 17, 78-600 Wałcz, z dopiskiem zapytanie ofertowe na „Dostawę materiałów biurowych w 2018 roku.”,

 

  1. cena podana w złożonej ofercie ma być podana cyfrowo i słownie. Oferta cenowa winna być sporządzona wyłącznie w języku polskim i musi obejmować całość zamówienia. Formularz należy wypełnić czytelną i trwałą techniką.

 

    1. Miejsce i termin złożenia oferty:

ofertę należy złożyć w terminie do dnia 3 stycznia 2018 r. (termin ten powinien wynosić nie mniej niż 10 dni od dnia przesłania i upublicznienia zapytania ofertowego),

do godz. 12:00 w siedzibie zamawiającego.

 

Oferta otrzymana przez zamawiającego po terminie podanym powyżej zostanie wykonawcy zwrócona bez otwierania.

 

    1. Miejsce i termin otwarcia oferty:

 

Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 3 stycznia 2018 r. , o godz. 12:15 w siedzibie zamawiającego.

 

    1. Osobami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami jest: 

w zakresie przedmiotu zamówienia - Katarzyna Sobocińska, tel. 67-250-84-49, e-mail: k.sobocinska@powiatwalecki.l

w zakresie procedury - Magdalena Krawczyk, telefon: 67 250 84 59,e-mail: m.krawczyk@powiatwalecki.pl

Załączniki:

- załącznik nr 1 - formularz oferty wg załączonego wzoru;

- załącznik nr 2 – wzór umowy;

- załącznik nr 3 – Arkusz kalkulacyjny najczęściej zakupywanych materiałów

- załącznik nr 4 – opis przedmiotu zamówienia.

- Zawiadomienie o wyborze oferty.

 

 


Załączniki do pobrania


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Magdalena Krawczyk

Data wytworzenia:
22 gru 2017

Osoba dodająca informacje

Krystian Krawczyk

Data publikacji:
22 gru 2017, godz. 13:18

Osoba aktualizująca informacje

Magdalena Krawczyk

Data aktualizacji:
30 sty 2018, godz. 16:03